محصول به سبد خرید اضافه شد
0

چگونه پایان نامه، و رساله قابل دفاع بنویسیم؟

دسته‌بندی: مجله تکنولوژی
تاریخ: 18 جولای 2017
بازدید:

تحریر پایان نامه و رساله، و نحوه دفاع

 

جزییات این کتاب حاصل بیش از 20 سال تجربه در زمینه انجام تحقیقات علمی وسیع و پروژه های بزرگ در داخل  و خارج و همچنین  نگارش متون علمی شامل پایان نامه، تز، رساله، بیش از 20 کتاب لاتین، 46 فصل کتاب لاتین و 60 مقاله ISI و بررسی مقالات قبل ازچاپ در بیش از 50 ژورنال بین المللی می باشد. همیشه بدنبال موقعیتی بودم که بتوانم این تجارب ارزشمند را در اختیار دانشجویان، محققین و اساتید محترم بگذارم که علاوه بر خدمت به مملکت عزیز، به نحوی بر دقت و صحت فعالیتهای علمی و پژوهشی افزوده گردد و امکان ارائه تحقیقات به مجامع و در سطح بین المللی افزایش یابد. این کتاب شامل نکات مهم بسیار و لازم برای تهیه یک متن علمی دقیق و قابل استفاده همچون پایان نامه، تز و رساله می باشد. همچنین برخی جزییات مربوط به نحوه استفاده از مهمترین نرم افزارهای لازم شامل WORD ، Excel، و POWERPOINT برای تهیه یک متن علمی ذکر گردیده که سبب شود مخاطبین محترم بتوانند به بهترین وجه از مطالب این کتاب استفاده و یک متن علمی عالی ارائه کنند. نکات لازم برای ارائه یک دفاعیه مناسب نیز ذکر گردیده که مخاطبین را قادر نماید به صورت بسیار عالی و قابل قبول فعالیتهای علمی خود را در جمع به صورت سخنرانی برای دیگران ارائه کنند.

‌یک نکته بسیار مهم برای ارائه مناسب یک متن علمی، برای استفاده مخاطبین، نگارش صحیح  متن می باشد. پایان نامه و رساله جزو منابع مهم علمی محسوب می شوند که توسط دانشجویان محترم برای دفاع از مراحل کارشناسی ارشد و دکتر تهیه و ارائه می شوند. دانشجویان در موقعیکه پروژه خود را به انجام رساندند لازم است که برای دفاع از تحقیق علمی خود پایان نامه یا رساله خود را با کمک استاد راهنما و اساتید مشاور به صورت دقیق تهیه و ارائه نمایند. به همین علت استفاده از این کتاب بسیار به دانشجویان محترم در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا توصیه می گردد. در این کتاب سعی گردیده مهمترین و قابل استفاده ترین نکات برای تهیه یک پایان نامه و یک رساله مناسب ارائه شود. جزییات مربوط به تهیه قسمتهای مختلف پایان نامه یا رساله   از نظر علمی و ازنظر نحوه تحریر ارائه گردیده است. همچنین نکات مهمی مربوط به نحوه دفاع ارائه گردیده که برای استفاده دانشجویان محترم مناسب می باشد. نحوه استفاده از نرم افزارهای مختلف همچون  Word، Excel و Powerpoint نیز که برای تهیه پایان نامه و رساله دارای استفاده می باشند نیز ذکر گردیده است.






Don’t miss these tips!

We don’t spam! Read our [link]privacy policy[/link] for more info.

برچسب‌ها:

admin

مولف کتاب، دکتر محمدرضا میرانصاری مهابادی از برخی از بهترین دانشگاههای دنیا و ایران شامل دانشگاه مک گیل کانادا، تربیت مدرس تهران، و صنعتی اصفهان در رشته بیولوژی فارغ التحصیل گردیده. ایشان مولف 20 کتاب لاتین، 48 فصل کتاب لاتین و 60 مقاله ISI و داور بیش از 50 ژورنال بین المللی نیز می باشد. ایشان در سال 1391 شرکت علمی آبتین برکه را با کمک خانم شیرین ادهم تاسیس نمودند که در زمینه تولید مطالب علمی داخلی و لاتین دارای فعالیت می باشد. دکتر محمدرضا میرانصاری مهابادی شرکت علمی آبتین برکه، اصفهان، ایران AbtinBerkeh.com

دیدگاه‌ها

ده − چهار =

رفتن به بالای صفحه

شرکت علمی آبتین برکه برای ارتقاء جامعه علمی، مقالات ISI، تهیه، توزیع و فروش کتب فارسی و لاتین زیست شناسی و کشاورزی، ارسال به سراسر ایران و دنیا.
یافته های خود را جهانی کنید.

 
 
 
 
 
 
 
 
آمار
  • 4
  • 700
  • 170
  • 1,539
  • 480
  • 205,550
  • 440,355
logo-samandehi

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت علمی آبتین برکه می باشد. ©

 
 
 
 
 
 
 
 (طراحی و راه اندازی سايت توسط) ميشا گرافیک mishaweb.ir
Select your currency
IRT تومان ایران